Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Tips » Odds

Tilbake til forum
NBA 01.30: Bulls
Defterios insidetheline81@gmail.com Postet 13.03.2010 00:40 Regnskap
Endret
13.03.2010 00:40 Defterios

• Sport:Basketball
  • Land:USA
  • Liga:NBA
  • Kamp / utøvere:Bulls@Heat
  • Tilleggsinfo:HC +5,5
  • Tips/ utfall:Bulls
  • Spillestopp:13.03.2010 01:30
  • Odds:3.00
  • Innsats:7
  • Selskap:Betsafe

Bulls er plaget av flere skader på nøkkelspillere, og siste som melder forfall er Rose. Allikevel og til tross for dette, Heat er satt alldeles for høyt hjemme mot Bulls (generell spread -11) hvis man spør meg, og Betsafe tilbyr oddsen 3.0 på en +5,5 linje som er mer i tråd med hva jeg anser å være et passende skille mellom lagene, m.a.o fin verdi. Heat gode hjemme, vunnet 4 av de siste 5, men offensivt er det mye å gå på. Jeg synes Wade blir gjørende for mye på egen hånd uten altfor mye backing. Heat laget spiller utvilsomt best under press (lagets stjerne Wade er en utpreget pressure player), noe de neppe vil føle i nattens match og laget har brukt seg mye for å avansere på tabellen. Dette er noe jeg fort tror kan favorisere Bulls mer enn de fleste forventer, og laget slo Heat i forrige oppgjør (dog med fult lag). 

-Defterios-  

- Svar på innlegg
Re: NBA 01.30: Bulls
Caesar Postet 13.03.2010 01:05 Regnskap
Godt spottet Defterios. Jeg har lige lagt spil på Wade over 26 point, og jeg tror også kampen bliver sværere end folk regner med for Miami, selvom Bulls mangler en del spillere. Men hvis Beasley er ude, og med Alston og Wright i andre problemer, så kan kampen godt ende med smal Miami sejr.
- Svar på innlegg