Denne siden krever javascript
Bet365|Betfair|Betsafe|Betsson|Centrebet|Expekt|NordicBet|PinnacleSports|Unibet
DISKUSJONSFORA

Øvrige » ON-prat

Tilbake til forum
Ang. månedens OddsNetter
Ulriken - Rom Postet 11.03.2010 13:48 Regnskap
Gratulerer med tittelen til Kristobal.
Og i den anledning, kunne det være en ide å legge ved spillene eller annet som er grunnlag for utnevnelsen i annonseringen?
Jeg tenker at det er litt lettere å finne ut av for ON, enn oss brukere.

En annen tanke som dukker opp er: Når jeg deltar i en diskusjon, så sitter jeg ikke å venter på svar. Da går jeg videre til andre ting som opptar meg og hele diskusjonen kan være ute av hodet for lengre tid.
Helt til venstre på ON`s side, under TIPS EN VENN, kommer de siste foruminnleggene opp hver gang siden blir lastet inn på nytt. 
Hadde det vært mulig å gjøre denne live med pling (og avogpå-bryter) hver gang et innlegg ble postet?
- Svar på innlegg
Re: Ang. månedens OddsNetter
Trosten Postet 11.03.2010 15:59 Regnskap

Går det i Cola og Rom eller...

Angående tips en venn så anbefaler jeg deg på det sterkeste å få noen andre enn de som befinner seg inne på maskinen.

Ikke mye jeg irriterer meg over, men PLING er ABSOLUT en av de. Så vidt jeg vet så har ikke Tv2 en av/på bryter heller. Skal være helt ærlig å innrømme hvainnisvartestehelsikke trenger jeg en plingelyd for hvert femte minutt når jeg ser hvilken som helst kamp på tv. Ser jeg en håndballkamp så kan det plinge på en dansk fotballkamp. Plinging satt i idiotisk system som skremmer flere enn de tilfredstiller. Irriterende, irriterende og atter irriterende...

Heldigvis så ser jeg ikke mye på tv lenger...

Kommer ON med plinging så dauer jeg...:-)

Og angående diverse titler: FORTJENT, og så får folk ærlig talt bare drite i hele greia om de ikke skjønner hvorfor! Får være måte på barnehagementalitet...

Ellers så er du sikkert en grepa kar, men her er du på bærtur...

Trosten

- Svar på innlegg
Ulriken - Rom Postet 12.03.2010 16:27 Regnskap
Jeg  har problemer med å skjønne helt hva du er ute etter, er du sint eller har du ikke fått saften din idag?

Jeg  har ikke mulighet til å følge med på hva alle leverer inn av tips, og dersom jeg ikke vet hvilke tips som er innlevert av Månedens OddsNetter, er ikke tittelen spesielt interessant for meg. Forslaget var ment som noe positivt ved siden av utnevnelsen. 

Barnehagementalitet?    Skjønner ikke tankegangen din.

- Svar på innlegg
Piggfri Postet 12.03.2010 18:43 Regnskap
Men for faen da "Ulriken-Rom"? Hvor seriøst tar du egentlig dette nettstedet? Det virker som om det er liv eller død for enkelte, og det skremmer meg litt:)
- Svar på innlegg
StR Postet 12.03.2010 18:51 Regnskap
Sitat:
Jeg  har ikke mulighet til å følge med på hva alle leverer inn av tips, og dersom jeg ikke vet hvilke tips som er innlevert av Månedens OddsNetter, er ikke tittelen spesielt interessant for meg. Forslaget var ment som noe positivt ved siden av utnevnelsen. 

Hvis du er interessert i spillene til månedens oddsnetter gjør du som meg: søker på oddsnetteren, eller finner et av spillene hans, og klikker på navnet. Da får du tilgang til alle hans (eller hennes) spill og kan sjekke alt så detaljert som du ønsker. Enkelt og greit :-)

- Svar på innlegg
Ulriken - Rom Postet 15.03.2010 13:52 Regnskap
Er med på den StR. I tilfellet med Kristobal, så var jeg inne, og snudde i døren da jeg så at det dreide seg om flere kategorier.
Til Piggfri vil jeg si at den som starter en tråd, bør vel sette standarden for tråden.
Føler av og til at jeg havner i noe som minner om nivået på den verste utvekslingen mellom Anfield og "The New Canaries", og der trives jeg ikke.
- Svar på innlegg