Takk skal du ha, mitt eget spilleregnskap for sesongen sålangt viser +34 units så det har vært innbringende sesong så langt. Siden du viser interesse og spør, her er en kort gjennomgang av de andre matchene i natt: - Kl. 01.00: Sharks @ Leafs: OVER 5.5 spillet kan være verdt en liten innsats, jeg ville faktisk gått opp til OVER 6.0 linjen hos Pinnacle som betaler 2,02. De siste matchene har Leafs fått god uttelling på skuddene sine, fra 14 pr mål til 8. Sharks er scorer jevnt over mer enn det gj.snittlige lag og har gjort så hele sesongen, og er i tillegg dødelige effektive i overtall. Sharks er litt for snaue til å forsvare en innsats. - Kl. 03.30: Oilers @ Coyotes: Coyotes soleklare favoritter, og selv til 1,46 på ML er de faktisk spillbare slik jeg vurderer det men kanskje ikke så interessant til den oddsen, ikke mye verdi. Oilers + borteis = Heltsvart, de siste 5 trenger de 50 skudd pr. mål og lekker som en sil (tillatter mål pr. 7 skudd). Tror dog ikke på blowout, dropper -1,5 spillet og UNDER 5.5 spillet er interessant nok da Coyotes ikke er så giftige som de var for noen kamper siden. - 03.30: Blues @ Avalanche: Tips: dropp alt spill i denne matchen, her synes jeg linjen er veldig bra satt og det er ingen verdi noen steder. - 04.00: Kings @ Ducks: Spennende kamp, to lag i delux-dytt og jeg spiller Ducks med Draw option. Laget er ubeseiret de siste 5 hjemme hvor de er meget gode, Kings 4 av 5 borte (merk: jeg benytter alltid kun RT/OT og ser vekk fra SO som jeg anser som draws) og vunnet alle de 3 oppgjørene lagene imellom så langt i sesongen, vær sikker på at Ducks jager revansje i nåværende form og grunnet dårlige bortestats så trenger laget alle poeng de kan få hjemme i The Pond. Jeg forventer et tett og fysisk oppgjør, og ikke i nærheten av 10 mål som det ble sist. UNDER 5.5 til 1.96 er spillbart. Lykke til! -Defterios-
|